Tipke na tipkovnici
Središnja jedinica
Nova datoteka
Alati, alati
Mape i datoteke
Problem s računalom
Računalo i zdravlje
Stvaranje nove mape
Stvaranje nove datoteke
Kopiranje datoteka
Premještanje datoteka
Preimenovanje datoteke 1
Preimenovanje datoteke 2
Brisanje datoteke
Vraćanje obrisanog iz Koša za smeće
Spremanje na OneDrive
Outlook - slanje poruke
Outlook - odgovor na poruku
Yammer - odgovor na razgovor
Yammer - novi razgovor
OneDrive - stvaranje mape
OneDrive - prijenos datoteka
Korni crta
Korni u košnici
Izbaci uljeza
Životinjski sudoku
Vježbalište
Idemo u školu
Prozor programa Scratch
Spoji parove
Pokrenimo likove
Pomicanje likova
Olovka u Scretchu
Odluke u programima
Točkica skreće udesno
Točkica i voće
Upis u tečaj PseudoDabar
Scratch - pokretanje u pregledniku
Scratch - promjena jezika sučelja
Scratch - dijelovi prozora
Scratch - dodavanje lika
Scratch - promjena pozadine
Scratch - izrada prvog programa
Scratch - spremanje programa
Scratch - otvaranje novog projekta
Scratch - dodavanje skripte Olovka
Scratch - lik crta po pozornici
Scratch - lik crta kvadrat
Scratch - blok za donošenje odluke
Prometna Učilica
Mjesta u RH
Chrome Music Lab
Prošlost, sadašnjost, budućnost
Razvrstavanje otpada
Vježbaj IJE i JE u riječima
Matematički labirint
Računalna sigurnost
Portal za škole
Proleksis enciklopedija
Hrvatska enciklopedija
Kviz o aplikacijama
Office 365 za škole
Igra asocijacija
Izrada prezentacije
Sutori
Osmosmjerka
Digitalni alati
Igra pamćenja
Prometna Učilica
Google karte
Google prevoditelj
Chrome MusicLab
Portal za škole
PowerPoint - odabir teme
PowerPoint – osnovne značajke
PowerPoint - dodavanje slajdova
PowerPoint - umetanje slika s računala
PowerPoint - umetanje slika s interneta
PowerPoint - dodavanje ulaznih animacija
PowerPoint - dodavanje animacija isticanja
PowerPoint - dodavanje izlaznih animacija
Pretraživanje slika prema CC licencijama
Izrada uratka u Sutoriju
Sway - uvod u izradu prezentacije
Sway - slanje veze
Sway - dodavanje elemenata
Što ćeš naučiti?
×
- Koristiti se simbolima za prikazivanje podataka.
- Objasniti i analizirati jednostavne hardverske/softverske probleme i poteškoće koji se mogu dogoditi tijekom njihove uporabe.
- Prema uputama izraditi jednostavne digitalne radove.
- Primjenjivati preporuke o preraspodjeli vremena u kojemu se koristi digitalna tehnologija za učenje, komunikaciju i zabavu te primjenjivati zdrave navike.
Što ćeš naučiti?
×
- Koristiti se sigurnim digitalnim okruženjem za komunikaciju u suradničkim aktivnostima.
Što ćeš naučiti?
×
- Primjereno reagirati na svaku opasnost/neugodnost u digitalnome okruženju
- Štititi svoje i tuđe osobne podatke.
Što ćeš naučiti?
×
- Stvarati program korištenjem vizualnoga okruženja na način da se koristi slijedom koraka, ponavljanjem i odlukom te vrednovati svoje rješenje.
- Slagati podatke na koristan način.
Što ćeš naučiti?
×
- Odabrati uređaj i program iz skupa predloženih te procijeniti načine njihove uporabe.
- Prema uputama izraditi jednostavne digitalne radove.
- Razlikovati uloge i aktivnosti koje zahtijeva suradničko mrežno okruženje.